بسته بند کیست؟

بسته-بند-کیست-استخدام-مداجاب

بسته بند کیست؟

بسته‌بند کیست؟ بسته بندی یکی از ضروری‌ترین مراحل عرضه یک محصول به بازار است که وظیفه محافظت از اجناس برای توزیع، ذخیره‌سازی، فروش و استفاده را داراست.

– بسته‌بندی پوشاک اهمیت زیادی در استمرار فروش، حصول سود بیشتر، فروش بیشتر و برطرف کردن نیازها برای مصرف مناسب را دارا می‌باشد.

– همین‌طور حضور این شغل در صنعت پوشاک ضروری است.

– وظیفه بسته بند انجام بسته‌بندی محصولات اعم از پوشاک و غیره برای ارسال آن به نمایندگی‌ها، مغازه و یا تحویل مستقیم آن به مصرف کننده است.

– بسته‌بند موظف است تا محصولات را در پیکج مخصوص گذاشته و توزین نمایند و همچنین باید لیبل محصول و یا فروشگاه که شامل اطلاعات در مورد پوشاک هست را بر روی بسته‌بندی بزنند.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

این افراد باید از تمام قوانین موجود در زمینه بسته‌بندی اجناس در محل کار خود آگاه باشند. برای مثال باید از درجه کیفیت خواسته شده برای هر محصول آگاه باشد تا آن دسته از محصولات که کیفیت مناسب نداشته را دور بیاندازد. همچنین او باید تعداد محصول بسته‌بندی شده حاضر در انبار و یا ارسال شده را ثبت نموده و گزارش نماید.

یک بسته‌بند باید دانش کافی در زمینه نحوه استفاده از لوازم بسته‌بندی همچون پونز، حباب ضربه‌گیر، چسب و غیره را داشته باشد. او نیازمند حداقل مدرک دیپلم، تجربه در تولید و یا در زمینه فعالیت مورد نظر است. همچنین او باید دارای مهارت ابتدایی در زمینه استفاده از ابزار دستی را دارا باشد. و در زمینه دریافت راهنمایی‌های کلامی و یا نوشتاری توانا باشد. به‌علاوه نیاز است تا مهارت ارتباطی خوب و میل به همکاری با دیگر اعضای گروه را نیز داشته باشد.

 

برای مشاهده مقاله، منشی کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

 

1- منبع

2- منبع

3- منبع

ارسال دیدگاه