مدیر مسئول کیست؟

مدیر-مسئول-کیست-استخدام-مداجاب

مدیر مسئول کیست؟

مدیر مسئول فردیست که مسئول برنامه ریزی و ایجاد روند کاری کارکنان در هنگام انجام وظایفشان است. وی همچنین گزارشات تولید را به طور منظم بررسی کرده و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی را انجام می‌دهد. او وظیفه ایجاد برنامه های تجاری، نظارت بر فعالیت های روزمره ، بهبود عملکرد ، توسعه فرهنگ سازمانی ، نظارت بر روسای ادارات ، گزارش درآمد و هدایت استراتژی سازمانی را نیز بر عهده دارد.

این فرد باید توانا و شایسته بوده تا بتواند شرکت را به سمت اهداف آن سوق دهد. کاندیدای ایده آل این حرفه باید دارای انگیزه کارآفرینی قوی ، مهارت های ارتباطی برجسته ، ویژگی های رهبری قوی و مهارت های برنامه ریزی و سازمانی خوب باشد.

مدیر-مسئول-پلتفرم-استخدام-مداجاب

وظایف یک مدیر مسئول در سازمان

وظایف مدیر مسئول شامل سازماندهی فعالیت های مربوط به فرآیندهای تولید در شرکت پوشاک و هدایت و نظارت بر آن‌هاست. وی اطمینان حاصل می‌کند که فعالیت های عملیاتی و شغلی کارکنان به سیاست‌های شرکت و برنامه های تولیدی آن پایبند باشد. او موظف است استراتژی سازمانی را تدوین و هدایت کرده و بر فعالیتهای روزمره کاری نظارت داشته باشد. این فرد باید بودجه های جامع تهیه کرده و گزارش‌های درآمد و هزینه را نیز تدوین نماید. همچنین باید قابلیت ایجاد برنامه های تجاری سالم و آموزش روسای بخش را داشته باشد.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

مدیر مسئول به طور معمول دارای مدرک لیسانس در رشته مرتبط با تجارت، مدیریت بازرگانی یا علوم کامپیوتر است. اما یک مدیر بخش ارشد با وظایف نظارتی گسترده‌تر اغلب دارای مدرک کارشناسی ارشد است. همچنین این فرد باید دارای تجربه مدیریت مالی بوده و شخصی بسیار سازمان یافته باشد. وی باید پیشینه‌ای در زمینه مدیریت پروژه و دانش عمیقی از عملکردهای مالی داشته باشد. رفتار او باید اخلاقی بوده و توانایی برقراری ارتباط موثر نیز داشته باشد.

 

برای مشاهده مقاله، مسئول برگزار کننده کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه