چاپی کیست؟

چاپی-کیست-استخدام-مداجاب

چاپی کیست؟

چاپی کیست؟ به شخصی آموزش دیده گفته می شود؛ که محصولات را با کیفیت بالا چاپ می کند. این شخص باید نحوه راه‌اندازی، کار کردن، تنظیم و نگهداری تجهیزات چاپ را دانسته تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل نماید. وظیفه او بازرسی و مدیریت دستگاه چاپ و غیره است، تا تولید محصولات با کیفیت بالا تضمین شود. چاپی موظف است تا رنگ‌ها و جوهرها را با موادی دیگر که قرار است در چاپ استفاده شود را مخلوط کرده و ترتیب رنگ‌گذاری روی پارچه را مشخص کند.

چاپی-کیست-چاپ-مداجاب

همچنین او باید خطاهای چاپ روی محصول را تصحیح کرده و سفارشات را ارزیابی کرده تا جزئیاتی مانند مقدار پارچه برای چاپ، زمان اختصاص داده شده برای تحویل سفارش و توالی رنگ‌گذاری را بداند. او باید توانایی بررسی مواد چاپ شده از نظر وضوح، دقت، کیفیت، تکمیل و سایر عوامل تولید را داشته و زمان تحویل را با عیب یابی توقف‌ها و خرابی‌ها به حداقل برساند.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب


این افراد وظیفه کنترل ماشین را داشته تا کار به درستی انجام شود. او باید از تمیز بودن هد پرینتر، غلتک‌ها و چشمه‌های جوهر اطمینان حاصل کرده و محصولات آماده شده را بسته‌بندی کند. چاپی وظیفه دارد از تمیز بودن صفحات تولیدی و ظروف جوهر پس از تولید اطمینان حاصل کرده و فضای چاپخانه را برای چاپ تمیز کند.

افراد چاپی باید از مشتری‌ها سفارش گرفته و قابلیت ارائه پیشنهادات در زمینه نحوه چینش و طراحی نقشه چاپی را داشته باشند. چاپی باید دارای دانش خوبی از سیستم مدیریت کیفیت و ترکیب رنگ داشته باشد. او باید قابل اعتماد، باهوش و چابک بوده و به جزئیات توجه کند. توصیه می‌شود فرد در این زمینه تحصیل کرده و یا دارای سابقه کار باشد.

 

برای مشاهده مقاله، تکنسین منسوجات کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

 

منبع

ارسال دیدگاه