طراح اکسسوری کیست؟

طراح-اکسسوری-کیست-استخدام-مداجاب

طراح اکسسوری کیست؟

طراح اکسسوری فردیست که جواهرات، کیف دستی، کفش، کراوات، کمربند، کلاه، دستکش و غیره را طراحی کرده و برای آن‌ها کانسپت پوشاکی تهیه می‌کند. او معمولاً در طراحی یک سری از اکسسوری‌های خاص تخصص داشته و همچنین مشتریان طرح‌هایش نیز شامل یکی از گروه‌های زیر اعم از مرد، زن، بچه، مادر، عروس و غیره است. طراح اکسسوری نه تنها در زمینه کاری خود تخصص دارد، بلکه باید از ترندهای بازار پوشاک و پارچه نیز آگاه باشد. چون در این صورت می‌تواند قطعاتی هماهنگ با ترندهای موجود در بازار برای تکمیل ظاهر افراد ایجاد نماید.

طراحی اکسسوری یک زمینه کاملاً رقابتی است که نیاز به انگیزه شخصی زیادی دارد. تعداد کمی از این افراد در شرکت‌ها به صورت کارمند کار می‌کنند. چون بیشتر طراحان اکسسوری به طور مستقل فعالیت می‌کنند. کسانی که در شناساندن نام و محصولات خود و ایجاد شوق بین مصرف‌کنندگان موفق شوند، به طبع سود بیشتری نیز از این کار کسب خواهند کرد.

طراح-اکسسوری-مداجاب

 

یک طراح اکسسوری می‌تواند مدرک لیسانس در هنر، طراحی مد، تجارت مد یا یک زمینه مرتبط داشته باشد، ولی داشتن مدرک تحصیلی مرتبط الزامی نیست. او باید پورتفولیویی از طراحی‌ها و محصولات ساخته شده از آن‌ها را داشته باشد. همچنین برخورداری از سابقه موفق در بازاریابی و فروش این محصولات نیز مفید است.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

یک طراح باید دارای توانایی‌هایی از قبیل طراحی خلاقانه، مهارت فنی در کار با مواد مورد نیاز در تخصص خود (مانند فلزات و سنگ‌های نیمه‌قیمتی برای طراحان جواهرات و غیره) باشد. همچنین پایداری و عزم راسخ به همراه توانایی کار مستقل از قابلیت‌های این فرد است. او باید دارای مهارت عالی در طراحی، داشتن دانش و هماهنگی با ترندهای مد روز و آگاهی از فرآیند تولید باشد.

 

برای مشاهده مقاله، مدیر محصول کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

 

منبع

ارسال دیدگاه