چگونه می توان رابطه مثبتی با مدیر و همکاران برقرار کرد؟

رابطه-مثبت-با-مدیر-و-همکاران-مداجاب

رابطه مثبت با مدیر و همکاران

 

1- قدر دان باشید

در مورد رابطه مثبت با مدیر و همکاران، کمتر پیش می آید که کارمندان از رئیس ها و سرپرستان خود قدردانی کنند. آنها اغلب با شکایت ها و مشکلات مختلف مواجه می شوند؛ که انتظار می رود به آنها رسیدگی کنند. گاهی اوقات از آنها تشکر کنید و دلیل این تشکر خود را مشخص کنید.

2- مراقب باشید

یکی از رایج ترین شکایاتی که به ویژه در برخورد افراد در سنین مختلف به گوش می رسد، احساس بی احترامی است. اکثرا ما انسان ها نمی دانیم که چه چیزهای باعث حس بی احترامی می شود. اما کاملا آن را احساس می کنیم. به روش محترمانه ای درباره ی فعالیت های رئیس خود حرف بزنید تا چنین احساسی در او شکل نگیرد.

 

پلتفرم استخدام مداجاب

 

3- شفاف باشید

اگر می خواهید درباره ی موضوع نگران کننده ای حرف بزنید. باید آن را به صورت کاملا شفاف بیان کنید و از ایهام و کلی گویی پرهیز کنید. این رویکرد باعث می شود که رئیس شما به آن موضوع رسیدگی کند.

4- مسئول باشید

کار خود را به خوبی انجام دهید و نشان دهید که برای هر کاری آماده هستید. زمانی که کار با کیفیتی را ارائه می کنید، باعث می شود که مسئول یا مدیر شما نیز وجهه ی خوبی کسب کند.

برای مشاهده مقاله، 7 موردی که هرگز نباید در مصاحبه شغلی بگویید.
بر روی لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه