کارگر ساده کیست؟

کارگر-ساده-کیست-استخدام-مداجاب

کارگر ساده کیست؟

کارگر ساده فردیست که کارهای یدی یا دستی تعیین شده توسط سرپرستان را انجام می‌دهد. وظایف این فرد شامل کار با ابزار برقی، تمیز کردن محیط کار و دریافت کالا است. این فرد باید برای انجام انواع کارهای بدنی به اندازه کافی قوی باشد. او عهده‌دار راه اندازی دستگاه‌های ساده و یاری رساندن به بخش‌های مختلف در تولیدی است. این فرد باید بتواند کارهای متنوعی را که نیاز به استقامت و اشتیاق برای یادگیری دارند را انجام دهد.

همچنین باید دستورالعمل ها را درک کرده و آن‌ها را در مهلت مقرر به طور موثر انجام دهد. همچنین این فرد باید توانایی ابتدایی مونتاژ و یا تولید را در کارگاه پوشاک داشته باشد. او ممکن است با ماشین‌آلات کار کرده و از آن‌ها نگهداری کند. این فرد از رعایت استانداردهای تولید اطمینان یافته، محصولات نهایی را آماده و برای برای حمل و نقل آماده می‌کند.

کارگر-ساده-پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

وظایف یک کارگر ساده

وظایف یک کارگر ساده شامل رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی، نگهداری و مراقبت از ایستگاه کاری و تمیز نگه‌داشتن زمین کار است. این فرد باید دستورالعمل‌ها و مشخصات تولید را دنبال کرد و بسته بندی محصولات برای انتقال را آماده کند. او مسئول بهره برداری و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات خط تولید در شرکت‌های تولید پوشاک و نظارت بر خط تولید و حذف محصولات معیوب از آن است. همچنین او باید هرگونه مسئله به سرپرست گزارش داده و دیگر وظایف تعیین شده توسط او را نیز به درسی انجام دهد.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

یک کارگر باید توانایی کار به عنوان بخشی از یک تیم را داشته و جسمی سالم برای کار مستمر و طولانی داشته باشد. او باید مهارت های ارتباطی خوب داشته و زبردستی یکی از خصوصیات درخور برای این شغل است. همچنین ممکن است کار او به صورت شیفتی نیز باشد.

 

برای مشاهده مقاله، کارشناس بازاریابی کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

 

منبع1 منبع2

ارسال دیدگاه