طراح لباس عروس کیست؟

طراح-لباس-عروس-کیست-استخدام-مداجاب

طراح لباس عروس کیست؟

طراح لباس عروس کیست؟ این فرد یک طراح مد متخصص است که لباس های عروس را مفهوم سازی، تولید، خیاطی و بازاریابی می کند. طراحان لباس عروس اغلب با خانه های بزرگ مد فعالیت می کنند. آنها ممکن است برای ایجاد طرح های یک مدل با مشتریان همکاری نزدیک داشته باشند. یک طراح لباس عروس باید خلاق باشد، از مهارت هایی همچون الگوسازی و تکنیک های دوخت از جمله فنرکشی، تهیه زیرساخت ها و جزئیات لباس  برخوردار باشد؛ و از روند و پیش بینی های مد دانش کافی داشته باشد. همچنین  برای موفقیت، باید مهارت های قوی بین فردی، تجاری و ارتباطی داشته باشد.

طراحان باید بیاموزند که چگونه لباس های عروس از جمله اصول اولیه همچون استرکشی، دوخت زیپ های مختلف تا استخوان بندی پیراهن را متناسب و تغییر دهند. بهتر است تجربه خود را در یک فروشگاه خرده فروشی که دارای طیف وسیعی از لباس های طراح است، جستجو کنید. این مهارت فروش و مهارت های ارتباطی فرد را ایجاد می کند که تجربیات مفیدی برای داشتن آن هستند.

علاوه بر همه این مهارت های عملی و خرده فروشی، ضروری است که طراحان لباس عروس هنگام برخورد با عروس خانم ها همدل باشند. زیرا ممکن است بسیاری از آنها در مورد سبک و نوع لباس عروس مورد نظرشان گیج یا احساساتی باشند. بسیاری از این مشتری ها برای تحویل لباسی متناسب با فرم اندام و تأمین بودجه آنها و در عین حال تحت تأثیر قرار دادن مهمانان عروسی، به طراح اعتماد خواهند کرد.

طراح-لباس-عروس-مداجاب

موقعیت شغلی طراح لباس عروس

موقعیت های شغلی در صنعت لباس عروس از کار در شرکت ها و مزون های کوچک که طرح های خاص و استثنایی دارند، تا شرکت های بزرگ برای بازار تجاری متغییر است. طراح لباس عروس همکاری نزدیکی با مشتری دارد که در دیدارهای مختلفی از جمله جلسه مشاوره طرح اولیه، انتخاب جنس پارچه ، پرو و تحویل با او در ارتباط است.

 

پلتفرم-استخدام-مداجاب

 

طراحان لباس عروس باید در مهارت هایی خبره باشند. اگر علاقمند به کار در این بخش هستید باید به کسب هر چه بیشتر تجربه کاری، پرو انواع لباس و اجرای تغییرات تا تکمیل، تزئینات و رودوزی ها بپردازید.

 

برای مشاهده مقاله، طراح اکسسوری کیست؟
بر روی لینک کلیک کنید.

 

منبع

ارسال دیدگاه